miercuri, 8 iunie 2016

Charter in Kos


Recomand oricui vrea sa ajunga in Grecia sa aleaga insula Creta pentru ca nu va fi dezamagit. Consider ca e important ca excursia sa fie organizata de catre o agentie de turism, pentru ca ai siguranta ca totul este bine pus la punct. Noi ne-am ales un charter in Koshttp://www.holiday-dreams.ro/oferte/charter-kos/ si nu am regretat deloc decizia, chiar daca erau o multime de oferte care ne faceau cu ochiul.
Vacanta a inceput cu un zbor din Bucuresti, am ajuns in Kos in cateva ore si am ramas uimit de hotel, deoarece din imaginile pe care le vazusem nu iti puteai da seama ca este atat de impunator, situat chiar la marginea plajei. Asa ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa ne schimbam si sa testam apa, care era foarte curata si avea o culoare foarte placuta, pe care nu cred ca o poti intalni in statiunile din Romania.
Cu toate ca am avut posibilitatea de a merge in statiunile turcesti, consider ca in Grecia locurile par mai linistite, deoarece grecii in general sunt mai politicosi si respectuosi, pe cand turcii sunt mai galagiosi si au un comportament mai obraznic.
Personalul hotelului a fost exemplar, ne-au schimbat prosoapele si asternuturile ori de cate ori a fost nevoie, asa ca nu am avut nimic de reprosat pe toata durata vacantei. Mancarea servita in cadrul restaurantului a fost foarte delicioasa, insa de multe ori se intampla ca seara sa o petrecem la o terasa sau la un bar din apropiere.

Pot spune ca a fost o vacanta foarte reusita din care nu ne-a lipsit nimic, am avut parte de conditii foarte bune, iar pretul a fost unul foarte ok. La aceeasi bani te poti duce in Neptun sau Saturn la noi, insa cu siguranta ca nu ai aceleasi conditii si nu esti tratat corespunzator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu