vineri, 5 decembrie 2014

Piese auto Logan



De multe ori incercam sa schimbam ceva, sa ne dam seama de anumite lucruri si sa le raparam cat de bine putem. Nu toate lucrurile merg asa, uneori e nevoie de speranta. Am invatat mult din greselile mele si am avut multe sfaturi de dat in privinta unor lucruri. In viata mea au existat multe coborari, dar si multe ridicari. Fiecare cazatura ma invata sa ma pun mai bine pe picioare. Multe greseli, multe fapte pe care nu puteam sa le mai indrept. Cum am ajuns la concluzia aceasta? Masina mea distrusa, masina mea pe care nu stiu cum o pot repara, de care am nevoie si de care sunt foarte atasata. 

Fiecare lucru din viata noastra are o semnificatie, un scop pe care si-l atinge,iar toate acestea contribuie la fericirea noastra. M-am atasat mult de Loganul meu, pentru mine era cea mai frumoasa masina. De ce spun era? Pentru ca dupa seara trecuta din ea a ramas doar un schelet din fier turtit. Nu este extrem de lovita, atat de lovita incat nu se poate repara, dar totusi nu stiu cum o sa o readuc la starea ei veche.

Cum eram atat de mandra de masina mea, imi placea foarte mult sa ma etalez cu ea, sa ma mandresc cu faptul ca este foarte buna. Dar mandria asta m-a lovit rau chiar cand nu ma asteptam. Am iesit cu masina din curte pentru a face o plimbare si un tip, care nu avea de mult permis de conducere, m-a lovit extrem de rau. Nu am patit nimic, dar masina mea era distrusa. Era loganul meu, loganul meu frumos in care impartasisem multe povesti si secrete. Se spune ca apreciezi mai mult un lucru cand este din bani si munca ta, asa este. Dupa acest cumplit accident, a trebuie sa schimb la logan si cutia de viteze, am cautat in cateva locuri, unde gaseam de obicei ceea ce doream, dar acestea nu aveau ce cautam eu. Ma gandedam ca nu pot exista piese auto Logan rare sau ca nu aduc magazinele specializate. Am cautat mult o cutie de viteze si intr-un final am cumparat de la dezmembrari. Nu intelegeam ce legatura a avut accidentul cu acea cutia mea de viteze. Dar am inteles intr-un final. M-am bucurt extrem ca mi-am reparat masina plina de amintiri si ca am gasit cutie de viteze pentru logan, ma gandeam ca sunt foarte rare si scumpe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu